Skip to main content

سینی کابل و نردبان کابل فولادی

(سینی کابل و نردبان کابل فولادی)با کاهش دما، محصولات فولادی با کربن پایین، با رسیدن به یک نقطه دمایی خاص انعطاف‌پذیری خود را به آرامی از دست می‌دهند، در این نقطه خاص که محدوده دما بسیار کاهش می‌یابد.

بیش از ۵۰٪ انعطاف‌پذیری، به سرعت از بین می‌رود. این نقطه، نقطه تغییر فاز یا انتقال از فاز انعطاف‌پذیری به شکنندگی نامیده می‌شود و در تمام فولادهای غیر‌فلزی و فولاد کم‌کربن رخ می‌دهد.

کیفیت

بسته به کیفیت فولاد، انتقال می‌تواند در هر نقطه از ۳۲+ تا ۴۰- درجه فارنهایت رخ دهد. اگر هر بخش از سیستم سینی کابل و نردبان کابل در معرض ضربه یا لرزش قرار نگیرد، می‌تواند در دماهای پایین به خوبی عمل کند.

اما به هرحال کنترل این نوع نیرو‌های دینامیکی می‌تواند بسیار دشوار باشد.

به همین دلیل، توصیه ما این است که از سینی‌های فولادی کم‌کربن در دمای زیر ۰ درجه فارنهایت (۱۸- درجه سانتیگراد) استفاده نشود چرا که ممکن است نیروهای ضربه‌ای وجود داشته باشد.

اطلاعات بیشتر در سینی کابل پیشگام

لدر وسینی کابل گالوانیزه تولید شده در گروه صنعتی پیشگام از بهترین ورق گالوانیزه بوده و با بکارگیری از بهترین و جدیدترین دستگاه های خمکاری ،برشکاری و پانچ زنی توانسته ایم باکیفیت ترین سینی کابل گالوانیزه موجود در بازار ایران را تولید کنیم.

جنس سینی کابل و یا نردبان کابل کاربردی در حداقل دمای توصیه شده :

  • سینی کابل از جنس فولاد ضد زنگ برای دمای ۳۰۰ درجه فارنهایت (۱۸۴- درجه سانتیگراد)
  • سینی کابل از جنس آلومینیوم برای دمای منفی ۲۰۰ درجه فارنهایت (۱۲۹- درجه سانتیگراد)
  • سینی کابل از جنس فایبر گلاس برای دمای منفی ۱۰۰ درجه فارنهایت (۷۳- درجه سانتیگراد)
  • سینی کابل از جنس فولاد کم کربن برای دمای منفی ۲۰ درجه فارنهایت (۲۹- درجه سانتیگراد)

اخبار سینی کابل

شرکت سینی کابل پیشگام با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کامل و با کادری مجرب و کار آزموده آماده انجام انواع سفارشات می باشد.

۰۹۱۲۴۲۴۶۲۴۲

باآرزوی توفیق روز افزون جناب آقای راستگو